Saturday, April 22, 2006

Dah 25 tahun

Macam tak percaya je yang aku ni dah berumur 25 tahun sebab aku rasa macam baru aje habis SPM. Mungkin sebabnya aku masih melepak bersama kawan-kawan sekolah aku hingga sekarang yang mana mungkin amat sukar bagi orang lain. Terima kasih kepada mereka iaitu Aran, Litat, Cput, Kacap, Jibam, Ajid, Labu, Toji, Yan, Ihsan dan ramai lagi yang sentiasa memberikan sokongan dan juga kutukan.

Tidak lupa juga kepada teman-teman 'Borderians', pembakar semangat, pendorong kehidupan dan macam-macam yang secara lansung dan tidak langsung menceriakan hidup aku selama ini seperti Kak Min, Fathi, Pilus, Koy, Din, Diba, Shady, Hazeera, Azlina, Mute, Nazrul, Rita, Nelly, Adeliza, Shafinaz, Ina, Fatin, Dorn, Rachel, Ikmal, Pari, Kid, Ferida, Chai, Melisa, Mr. Chen, Wendy dan ramai lagi. Terima kasih juga kepada mereka yang mengirim sms, menghantar e-mel, membelanja aku makan dan memberikan hadiah....jutaan terima kasih diucapkan!



Azlina & Hazeera belanja aku kt Manhattan Fish Market


Borderians




Faizal, aku, Gee, Adeliza & Shafinaz




Adeliza, Adik & Rita

No comments: