Friday, August 22, 2008

Keputusan demi keputusan: Sukan, politik dll

Kebelakangan ini hidup aku (dan mungkin oang lain juga) dihadapkan dengan berbagai2 penantian keputusan yang kadangkala boleh menjejaskan mood aku dan ada juga yang boleh memberi impak pada negara keseluruhan.

Photobucket
Meraikan gol kedua pada saat2 akhir perlawanan

Photobucket - Video and Image Hosting
Lim Guang Eng, pemimpin berjiwa rakyat, buku biografi beliau akan terbit

Photobucket - Video and Image Hosting
Khalid yang mahu disaman Ibrahim Abu Shah yang melampau

Photobucket - Video and Image Hosting
Kit Siang pejuang rakyat

Photobucket - Video and Image Hosting
Gerak gempur UMNO tak tergempur

Photobucket - Video and Image Hosting
Anwar dan Dian Sastro, marah Kak Wan

Photobucket - Video and Image Hosting
Jatuh jatuh, jatuh UMNO

Photobucket - Video and Image Hosting
20,000 ribu penyokong PKR turun, tapi xdelah smpi 100k spt yg dibilang

1. Lee Chong Wei menang semi, cuak aku tengok kat mamak masa set kedua. Ramai patriot kat sini berbilang bangsa, bangga aku...hepi untuk ke Permatang Pauh
2. Proses penamaan calon Permatang Pauh - Anwar diterima dan penyokong PKR mengatasi BN..hepi lagi
3. Lee Chong Wei kalah pada Lin Dan yang ganas permainannya -kecewa dan sedih tapi masih gembira dengan pencapaiannya
4. Selangor kalah 1-0 semi Piala Malaysia, tapi masih layak menerusi agregat 2-1. Yes, masuk lagi final
5. Arsenal menang 1-0, permulaan yang baik
6. Kedah tumpas tapi masih layak, dream final menjadi kenyataan
7. MU seri ngan Newcastle, 1-1. Padan muka si Setan Merah
8. Lumba basikal xde pingat, namun masih boleh dibanggakan
9. Aku menang game skuasy, hehe
10. Konsert Avril tidak dapat permit, siut betul budak2 yg menentang ni, harap2 kerajaan BN yang liberal moral yg aku setuju tapi korup gila yg aku x setuju dapat menimbangkan semula
11. Air Asia X mendapat hak penerbangan ke London tahun depan, nampaknya hajat untuk backpack di Eropah semakin menjadi kenyataan

Yang sangat ternanti2

1. Esok final Piala Malaysia antara dua negeri PR, Selangor dan Kedah
2. Keputusan pemilu P Pauh selasa depan di antara Anwar dari PKR dan Arif BN

Harap2 kedua2 ini memihak kepada aku, Amin!

Hidup Merah Kuning! Hidup PKR!

Iklan - siapa nak main skuash sila hubungi aku

Photobucket
Dato' Zulhabri beraksi cemerlang menentang Azlan Iskandar di CIMB Open

No comments: