Monday, April 14, 2003

Semalam, aku gi Tower Record KL Plaza sebab aku nak cari cd Zwan. Zwan ni adalah kumpulan baru yang diasaskan oleh bekas vokalis Smashing Pumpkins, Billy Corgan. Aku amat meminati Smashing Pumpkins sejak dari zaman skola lagi dan album ini walaupun bukan atas nama SP..tapi aku tetap puas hati sebab bila mendengar lagunya saja...sama jer macam SP punyer lagu. Kalau aku dah ke sana, tabiat aku yg biasa ialah mendengar album2 baru dan juga membaca majalah. Hmm...kali ni banyak album baru yang aku kena beli, Koffin Kanser, Too Phat, Alam,Siti Nurhaliza(local) Do As Infinity(concert live), Utada Hikaru (Color), Ayumi (Ballads)..(Japan)..Lee Jung Hyun(Korea) dan jugak Linkin Park baru. But, aku beli 2 cd dulu...Lee Jung Hyun ngan Do As Infinity sbb yang ni stok tak banyak...kalau tangguh2, merana tak dapat dan juga cd Zwan. Yang lain2 tuh, aku beli pirated version dulu..hehe. Hmm...tapi kalau difikirkanlah, aku rasa pirate cd ada baiknya juga pada aku...nak tahu apa dia? Well, aku jadikan ia sebagai platform sama ada nak beli cd ori dia atau tidak..kalau best beli yg ori, baru rasa puas sbb kita memberi sumbangan pada artis tuh..kalau tak best, tak payah beli..hehe. Tapi kalau dia artis kesukaan, best tak best..still original !!!

No comments: