Tuesday, December 04, 2007

Pertemuan dua ratu dari Russia

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Seperti tidak percaya baru sahaja beberapa minggu lepas kita disajikan dengan aksi tenis bertaraf dunia di KL oleh Nadal, Gasquet, Federer dan Sampras. Kini tiba pula giliran pemain tenis wanita yang sedang hebat ketika ini dan juga sangat cantik dari Russia, Maria Sharapova dan Anna Chakvetadze (gambar atas) akan menjejakkan kaki ke rantau ini. Malangnya bukan di KL tetapi di negara jiran tetangga nun di selatan, Singapura. Tidak mengapa, aku akan ke sana juga sebagai tanda solidariti, hehe.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Maria off court

Perlawanan yang dijangka hebat dengan aksi permainan kedua-dua pemain dan juga jeritan Maria ini akan berlangsung pada pukul 8 malam, 30 Disember hari Ahad, bertempat di Stadium Tertutup Singapura.

Tiket-tiket berharga serendah S$80 ke S$280 boleh dibeli secara online di sini dan juga di Holiday Tours & Travel di KL Sentral, ejen jualan rasmi SISTIC di Malaysia.

Jangan lepaskan peluang keemasan ini. Sesiapa yang berminat untuk menonton aksi dua ratu cantik tenis dari Russia ini, sila hubungi aku sebelum jumaat ini untuk membuat pembelian bersama. Kalau tak tengok seorang diri lagi la nampaknya.

No comments: