Friday, January 18, 2008

Meriahnya Minggu Ini

Akhir-akhir ini hampir setiap hujung minggu di Lembah Klang pasti happening dengan pelbagai acara yang boleh memenuhi minat rakyat Republik Lembah Klang. Bagi minggu ini, empat(4) acara yang aku syorkan untuk disertai sebab aku pun turut pergi adalah;

YOUTH' 08

Photobucket

Sila lawat www.youthmalaysia.com untuk maklumat lanjut, aku akan berada di kaunter Youth 4 Change untuk kempen kesedaran mengundi di samping menjual buku. Jumpa di sana.

PROTON Malaysia Open Super Series

Tempat : Stadium Putra Bukit Jalil
Masa : 18.1 (suku akhir) 19.1 (separuh akhir) 20.1 (akhir)
Tiket : sila klik di sini
Live scores dan jadual perlawanan klik di sini

Insya Allah aku akan hadir pada hari Ahad untuk aksi akhir walaupun bercadang untuk ke sana pada hari sabtu, apa boleh buat ada aktiviti lain. Maaf ye rakan-rakan di Famemas. Aku akan hadir menyokong bersama kumpulan penyokong Famemas dan kepada sesiapa yang berminat untukturut serta, sila hubungi aku atau terus saja ke stadium dan cari mereka yang berbaju kunung biru berlogo Samsung

Flash Mob: Sat, 19 Jan 2008

Spread it like kaya on roti bakar!
Time for some flyering fun.

Time: 11.30am
Date: Saturday, 19 January 2008
Flash Point/Meeting Point: Outside Pizza Hut, The Mall (across from PWTC)

Instructions will be given out then (to encourage spontaneity).

Klik di sini untuk berita Flash Mob yang pertama di Suria KLCC dan di sini untuk web flashmob

Kata Suara

Photobucket

(Saturday) 19.01.2008 . 3 pm . R A Fine Arts - The Gallery
No.6 Jalan Aman Off Jalan Tun Razak,
55000 Kuala Lumpur

ADMISSION FREE . WELCOMING EVERYONE
(kindly pass on the invitation to anyone you think might be interested)
(For inquiries contact R A Fine Arts (t) 03 2161 7341 / Ted Mahsun (t)
016 310 7003)

Maklumat lanjut sila klik di sini

MINGGU DEPAN JUGA BANYAK AKTIVITI-AKTIVITI MENARIK AKAN BERLANGSUNG DI LEMBAH BERTUAH NI, AKU AKAN UPDATE KEMUDIAN. MARI BERSAMA-SAMA MERIAHKAN HIDUP KITA SEBELUM MONSTERS MENYERANG!

No comments: