Wednesday, March 29, 2006

Parti Ulang tahun Fasha


birthday girl




Semalam 28 Mac 2006 telah berlangsungnya Majlis Ulang tahun Fasha Sandha yang ke 22 bertempat di Hotel Cititel Mid Valley. Sebagai seorang peminat setia aktres jelita ini, aku tidak melepaskan peluang yang diberi untuk menghadirkan diri dan dianggarkan ratusan tamu yang dijemput telah hadir yang terdiri dari kaum keluarga dan sanak saudara, vip, rakan-rakan artis, peminat dll.

Aku tiba seawal jam 7.30 malam dan hanya beredar setelah jam hampir mencecah angka 12 tgh malam. Undangan khas pada acara ini ialah Tengku Muda Pahang, Tengku Abdul Rahman serta isteri tercinta, Cik Puan Muda, Julita Aishah Abdul Latiff yang cukup sporting.



Cik Puan Muda & Tengku Muda


Ezlynn


Fasha dan bonda tercinta


Makan jangan tak makan


Hattan


Cik Puan Muda menyanyi


Gosip hangat di pasaran


Kuman, Apek & Yasin


Penari kecil Sandha dancer menarik tetamu ke pentas








Anahita Bakavoli


Aku & Lisda


Fasha & aku


bersama Ezlynn


pasangan diraja yg. sgt. sporting





Osman Ali, filemnya bakal ke pawagam sept. ini

Di antara selebriti-selebriti yang hadir adalah my other fave. Lisdawati, Fara Fauzana dan Ezlynn (both mc), Awal, Ellie Iskandar, Darling Ngasri, Tengku Shahirah, Jun Most Beautiful Life, Jehan, Anahita Bakavoli, Norman, Apek, Yasin, Kuman, Hattan dan ramai lagi. Dua pengarah filem prolifik iaitu Prof. Razak Mohaideen dan Osman Ali juga turut hadir. Keseluruhannya parti malam ini sangat menyeronokkan dan para tetamu juga amat sporting. HAPPY BIRTHDAY FASHA!

Lagi gambar

No comments: