Tuesday, April 13, 2004

Japan's race queens



Japan race queen? Pernahkah anda mendengar gelaran ini. Saya pasti ramai daripada kita terutamanya kaum lelaki pasti mengetahui tentang kewujudan ratu sirkit dari Jepun ini melalui kehadiran mereka di Malaysia sebelum ini menerusi promosi perlumbaan Japan Grand Touring Car yang diadakan di Litar Sepang.

Hampir setiap tahun kecuali tahun lepas di mana perlumbaan Japan GT terpaksa dibatalkan kerana insiden SARS, Japan race queen yang dibawa khas dari negara matahari terbit ini pasti akan menjadi penyeri promosi perlumbaan yang diadakan di pelbagai lokasi di seluruh negara.

Tahun ini dirasakan tiada perbezaan dan dijangka di dalam masa terdekat ini, gadis-gadis kawaii ini akan mendarat di bumi bertuah ini. Saya seperti biasa pastinya tidak akan melepaskan peluang ini untuk melihat mereka secara lebih dekat dan jika diizinkan akan bergambar bersama seperti sebelum ini.

Hendak mengharapkan Ayumi Hamasaki, Kyoko Fukada, Utada Hikaru, Matsu Takako, Rena Tanaka dan lain-lain lagi hadir ke sini. Usahlah bermimpi buat masa ini. Jadi, kedatangan ratu sirkit ini sekurang-kurangnya dapat mengubat luka di hati, hehe. Hendak tahu mengapa? Sila klik di sini.

JGTC Official Website
JGTC SIC

No comments: